Tröttis

Fi fan va jag e trött. Känns som om de e tomt o skallen, har hållt på med dessa kartor idag, så jag håller på att bli snurrig. Men snart slutar jag *yes* ska bli skönt.

Idag åker jag taxi från jobbet *inte alla som får göra de* jag ska iväg till mammagruppen uppe i skönskyrka. Ska bli kul att träffa alla mammorna, synd att jag inte har med mig grabbarna. Har varit så trött att jag inte kom ihåg att fråga. Jag tänkte på de härrom dan, men de va ju då de. Får försöka klara mig utan dom. Läste att min yngsta son Victor har äntligen tappat sin tand *som han har längtat* Jag fick känna  på den där stackars tanden flera ggr per dag i hopp om att den skulle ploppa ur. Synd att han inte va hos mig när de hände *snyft*

Fy va jag saknar mina grabbar, saknar dom så de gör ont. Vill ha hem dom NU!!!!!
De e bara en sån dag idag.
Hasse ska vara duktig med matlagning och tvätta berget med tvätt som vi har *som vanligt*
Ska bli skönt att komma hem sen å slänga sig i soffan.

Vi ska iväg och fira Felicia på lördag, Mia min underbara vän vill bjuda på mat. Å inte kan jag säga nej till henne å Mattes goa mat inte. Ska bli så trevligt med go mat och tårta, med gott sällskap.

Nä nu ska jag jobba klart.
Ha de!

Kommentarer
Postat av: Marie

Men nu har jag väntat alldeles för länge, uppdatera gumman.........................

2007-12-17 @ 09:21:20
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0