Trött som en björn

Fi fn va trött jag e! Får skylla mig själv, de blev ju sent igår. Men de va de värt. Tusen tack igen Eva å Lars för en kanon kväll, de måste vi göra om snart igen!


Virre va svår väckt idag *inte konstigt* men till slut så. När Virre satt i soffan och Hasse stod i duschen så passade jag på att surra med Annette i telefon och ta en morron rök. Efter att Virre fått vakna till liv så blev de lite frule och klä på han. Hasse gick till jobbet och jag å Virre klädde på oss för att gå till fritids, på vägen dit tog vi vantarna från Annette som blev glömda igår. De gick bra att lämna han i morse, en snabb puss å kram sen försvann han i med de andra barnen.
Jag gick till Annette en stund och drack the, och surra med henne. Hon e oxå en surrkuse. Satt där en timme, sen va de dax fr henne att lämna Mille på dagis. Kommer hem och sätter mig vid datorn å kollar in lite mail. Känner att jag e hungrig, kanske dax att äta lite grann. Är ju så dålig på frukost *skärpning*
Ser att klockan e ganska mycket så de får bli en frunch istället. Så de ska jag fixa nu. Ha de bäst allihopa!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0