Torsdag

Ja ut å körde va jag allt, men vilket piss väder de va. Körde en havtimme på Gärdet, sen tyckte Hasse att vi skule vidare. Så iväg till vad nu vägen heter. Och körde lite. Gick ju skit bra tills de kom andra bilar *panik* De e klart de finns fler än jag på vägen, men de va skrämande. Körde bara ett par varv sen stannade jag bilen å klev ur, ville inge mer *fegis* Men de e bara att ge sig på de igen, ju mer van jag blir ju mindre skrämande blir de.

Efter att jag var klar med att köra bil så tog Hasse över och vi hämtade Virre på fritids, för att åka vidare å hämta Pontus på skolan. Jätte skönt att ha han hemma. Victor och Pontus trivs jätte bra tillsammans, men visst kommer den berömda syskon kärleken lite nu och då.
Ha de bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får en trevlig helg :)

2007-12-08 @ 14:32:27
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0