Sovit gott

Jag vaknade till av att Victor kom och la sig med mig under täcke. Va skönt och mysigt de va, tänkte i mitt stilla sinne att va underbart att han och jag får en sovmorron tillsammans. För de var ju jätte länge sen han kom och kröp ner så där. Men ICKE! Tror bara att jag hann att tänka tanke så sätter larm helvete igång. Jahap de va ju bara snällt att kliva upp *blä*
Men nu e jag ganska pigg iaf. Ska traska iväg och beställa Victors tårta idag istället, vi vill vara säker på att dom hinner få den klar tills på lördag. Han vill ha en grön spider man tårta. Hoppas att dom kan fixa de. Nu ska jag ta och ringa grannen och Mia för att se om dom e vid liv. Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0