Ojdå.

Ser nu att de va ett tag sen jag skrev. Helgen som va hade Hasse magsjuka *usch*, så min/våran barnlediga helg blev att sitta hemma och pyssla om sjuklingen. Men jag fick ju lite gjort iaf. Städa, dammsuga, skura golv samt tvättade lite.
Har nu änligen fått hem Victor, ska få ha han ända tills den 26:e dec. Sen e de pappas tur att rå om sin son. Synd bara att tiden rusar iväg när grabbarna e här. Och älskade Pontus hämtar vi nu på fredag. Håller på att längta ihjäl mig efter han. Men jag e inte ensam, lillbror och Hasse vill oxå att han kommer hem.
Hur ser veckan ut då!? Hm...... Låt se.....
Onsdag = Tvätta, plocka undan, laga mat och diska.
Torsdag =  Beställa Victors tårta ,handla de sista julklapparna, se på Magnus Betnér kl 21 på kanal 5
Fredag = Hasse ska klippa sig kl 12, handla på Willys, hämta Pontus kl 14.30, plocka och städa inför morrondagen
Lördag = Hasse jobbar, hämta Victors tårta ,kalas för Victor kl 13-15, handla de sista *brukar alltid vara något sådant*
Söndag = Slå in julklappar, förbereda för julafton.
Julafton = Frulle och kalasa på en diamtårta, Virre öppnar paket *storkillen fyller 6år idag* duscha och klä på sig + se till att resten av familjen oxå får kläder på sig. Åka iväg och önska god jul till mamma, mormor och resten av släkten. Sen ska vi vidare till Hasses mamma och pappa lagom innan kalle anka börjar.

Ja ungefär så ser resten av veckan ut, men jag känner på mig att de kommer ju absolut inte stämma in till punkt å pricka.

Om jag inte hinner eller orkar så önskar jag er alla en riktigt  God Jul!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0