Morronen

Imorse va de svårt att komma upp, Kan bero på att någon ligger och surrar med en HELA tiden *gahhh* Jag tänkte att slutar du inte att prata med mig så drar jag till dig med kudden, eller kväver dig med kudden. Vad som helst bara de blir tyst så jag får sova. Måste ju upp för att väcka Virre som ska till fritids.
Men de va inga problem att väcka Virre denna morron. han va så glad å pigg han hoppade och studsade fram å tillbax. Han hade massor av saker att göra samtidigt, men nån frulle fick jag inte i han. Hoppas han klarar sig till lunch *lillgubben*
Sitter och funderar på hur vi ska lägga upp dagen för att få de mesta möliga av tiden, ska hinna med ett gäng saer idag *blir svettig av tanken* jag återkommer med de senare. Nu ska vi äta lite frukost, Hasse åkte och köpte nybakt bröd på kondis *mmm gott*
Vi hörs sen, så jag kan berätta om dagen.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0