Mer om dagen

Efter en kanon god frulle med nybakt bröd och en kopp the, så tvättade vi av oss och kom iväg. Skulle ju som sagt handla en hel del.
Men som vanilgt när jag ska handla klappar så inte fasen hittar jag något som passar. Så de blev inte många köpta idag *snyft* Med andra ord så e de bara att ge sig ut igen =(     Ska bli sååååå skönt när allt e köpt.
Vi passade på att storhandla lite på willys i birsta när vi ändå var ute i krokarna. Brännde 1162 spänn, men vi fick faktiskt ganska mycket för pengarna denna gång =)
Sen blev de att skynda på att hämta Virre från fritids, han blev så glad. Fick världens bamse kram *go gubbe*
Hem och började att rensa ur skafferi från rat, för att kunna få in de nya. Vilket tog sin tid vill jag mena *s*
Samtidigt så började Hasse med maten, som blev super god =)
Vi åt kyckling med svamp, charlottenlök, kryddor, tomat puré och cream fresch.......De har han inte gjort för sista gången!

Disken som blir efter maten stod snällt och väntade på mig efter middagsröken. De blev inte så mycket, så de gick fort att diska *skönt*
Äntligen så har dom små rödluvade gubbarna kommit på plats *weee*
Passade även på att ta en sväng om med snabel draken oxå medans Hasse tittade på nyheter, Han tog sen tag i badrummet. Vi får middags besök av svägerskan med sambo i morron.
Ska bli så trevligt att träffas å äta gott, surra lite skit och se på en film. Kommer dock inte ihåg vad den heter just nu *senil*

Är så nervör över att börja jobba i morron. Jag tror inte att själva arbetsuppgifterna blir problem, bara att komma på ett nytt ställe. Min granne Annette har försökt att lugna mig så gott de går.
Får dock lite ångest att jag har lite tidsbrist när de gäller att ta mig till träningen =(
Jag slutar kl 17, ska ta mig hem, fixa mat till mig och barn *Hasse jobbar* sen diska och lägga barn. Sen va de kört. Kanske, kanske, kanske med lite tur att jag kan gå direkt efter jobbet på torsdag, måste höra om mamma kan ställa upp att passa Virre ett tag. *hoppas*

Nä nu ska jag ta och slå nå hårt i huvet på sonen som inte vill somna *känns de som att jag vill göra*    Jag vill hinna varava ner i soffan en stund innan de e dax att knoppa in.
Sov så gott allihop!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0