Måndag.

Idag har jag varit på jobbet från 08.00 - 17.00 *trött i huvet* Blev upphämtad av Hasse som fick sluta lite tidigare. Han va första dagen ute i Timrå på sitt ev nya jobb. Bara provjobb än så länge. Hasse släppte av mig hemma, medans han gick till ett möte på OK, jag väntade snällt hemma tills han va klar. Vi åkte på en gång till birsta city för att hitta present till Felicia som fyller ett år nu på fredag *stor tjej*
Vi hittade ------------- *säger inget än för Mia brukar läsa*  Kommer hem helt sluuuut både Hasse å jag. Får i oss lite mat och slappar i soffan. Jag tar mig en dusch strax efter maten, skönt för då var de bara att krypa ner i sängen å titta vidare på tv:n.

Kommentarer
Postat av: Marie

Meeeen nu blev jag ju nyfiken jue stygg du......

2007-12-11 @ 16:41:39
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0