Lördag

Lördagen va seg som sirap. Jag gick omkring och tomtade på i min morron rock ända långt in på dan. *skönt*
Hasse va lite små stressad han oxå under dagen. Han skulle iväg redan vid tre tiden. Han och arbetskamraterna skulle iväg på julbord. Jag tog de lugnt med pojkarna ett par timmar. Pratade med Annette under dagen, föresten jag tror allt å alla ringde då. Så de blev fullt upp tills de va dax för mig att kasta mig in i duschen. Jag kännde för att gå ut med Annette och gänget. Annette bjöd på super go mat. Kött och potatis klyftor med sås *mmmmm*
De blev drickbart till maten oxå, gott vitt vin. Jag hade med mig lite cider, men de blev aldrig att jag drack dom. Räckte så bra med vinet och likören som Annette bjöd på. *tål inte mycke jag, men jag e biligt i drift* *skrattar gott åt mig själv*
De blev ingen sen kväll ute för mig. Vi kom ner sent, så jag han inte vara där så länge förrän Hasse ringde och kollade läget. Jag kände mig ganska nöjd vid de laget. Jag övertalade Hasse att åka hem. Skönt att jag fick min vilja igenom.
Kommer hem och surrar lite med mamma som har varit barnvakt, hon sa att allt har gått bra.  Jätte gulligt att ställa upp att ha grabbarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0