Kalas

Efter mycke om och men så fick vi tag på en spiderman tårta, dock inte grön Men de får gå iaf. Satan va dom kan ta betallt, de blev visserligen en 16 bitars tårta, men iaf. Den går på 400 spänn, för de priset hoppas jag att den e jävligt god och att Victor blir super nöjd.

Idag har jag och Annette varit till birsta en sväng. Hon handlade till Emi och jag handlade till Hasse. Fick tyvär inte tag på de jag hade tänkte så de blev en sista minuten grej. Hoppas han blir nöjd med jul klappen.
Sen ringde jag efter Hasse, han kom så vi kunde handla klart de sista jul klapparna och nya kläder till Victor och Pontus. Vill ju att grabbarna ska få något nytt och snyggt att ta på sig på julafton. Men priset drog iväg på deras kläder, hade inte tänkt att handla för så mycket. Fast när jag tittar på prislapparna så kostar ju kläder så iaf. Plus att när jag väl hittade något som va snyggt och dessutom att de fanns i deras stl. De va sååå utplockat i nästan allt. Nackdel med att vara ute i sista minuten. Men jag e nog långt ifrån enam om den saken, med tanke på hur mycke folk de va där ute. För att inte tala om hur de kommer att vara i helgen. Dom flesta får ju lönen i morron.

Kommer hem och börjar att slå in lite julklappar innan de va dax att få hem Virre. Han tyvär inte slå in allt så de får bli ett projekt när lilleman har somnat.

Nu ska jag göra lite nytta igen.
Kram på er.


Den dyra tårtan som Victor blev super nöjd med

image1

Victor fick en snow racer av Morfar, Annlo & morbror Robban.


image13

Victor öppnar paket som han fick av morbror Stoffe & Annso

image14

Nöjd kille

image15

Dinosarie ägg

image16

Så här blev den när ägget hade kläckts


image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0